Väskor



Fransig, brun väska. Märket är Prada, men jag tror tyvärr att jag blev lurad vid köpet. Pris: 400 kr





Brun väska från Friis & Company. Kroken på dragkedjan saknas, men den går fortfarande att stänga smidigt. Pris: 200 kr





Hallonröd väska. Märket är Chloé, men jag tror även här att jag blev lurad vid köpet. Pris: 300 kr





Mörkblå väska från Longchamp, "Le Pliage" är världens mest sålda väska. Pris: 200 kr





Grön kuvertväska från Ted Baker. (OBS! Mobilen är endast till för storleksjämförelse). Pris: 400 kr





Svart väska från H&M. Sålde slut så fort den kom ut i butik. Pris: 300 kr





Svart läderväska från Rizzo. Liknar Mulberry's Bayswater. Pris: 800 kr





Silvrig paljettväska från Rizzo. Pris: 200 kr





Metallicskimrande väska från H&M. Tog slut rätt fort i butik för någon säsong sen. Pris: 100 kr

Kommentarer
Postat av: leah

Har du fler bilder på den där ''Prada'' väskan?

Är ganska intresserad.

2009-06-09 @ 14:07:10
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: Carolina

Absolut! Skicka ett mail till [email protected] bara, så skickar jag tillbaka några bilder!

2009-06-09 @ 16:25:53
URL: http://carolinasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0